Ми розуміємо, що іноді покупки можуть не відповідати очікуванням або виникнути проблеми з товаром. ВЕТСТАР дбає про своїх клієнтів, тому ми пропонуємо можливість обміну та повернення товарів згідно з чинним законодавством та специфікою нашої продукції.
Умови обміну та повернення:
-
Товари, які підлягають поверненню або обміну, мають бути в оригінальному стані, не використані, зі всіма ярликами та заводським упакуванням.
-
Товари можуть бути повернені або обмінені протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, за умови, що вони не входять до списку неповерненних товарів (див. нижче).
-
Вартість доставки при обміні або поверненні товарів сплачує клієнт, якщо причина повернення не пов'язана з дефектом товару або помилкою магазину.
-
Відшкодування коштів за повернений товар здійснюється протягом 14 днів з моменту отримання товару на складі магазину.
Список товарів що не підлягають поверненню:
-
Ветеринарні препарати та вакцини, які вимагають спеціальних умов зберігання та транспортування.
-
Відкриті або пошкоджені упаковки кормів, вітамінів та харчових добавок.
-
Товари гігієнічного призначення, які були розпаковані або використані (щітки, гребінці, туалети для тварин тощо).
-
Товари з обмеженими термінами придатності.
Процедура обміну та повернення:
- Зв'яжіться з нашою службою підтримки за телефоном, електронною поштою або через форму зворотнього зв'язку на нашому сайті, щоб повідомити про бажання обміняти або повернути товар. Вкажіть номер замовлення, причину повернення та бажані дії (обмін або повернення).
-
Наші співробітники розглянуть Ваш запит та нададуть відповідні інструкції щодо подальших кроків.
-
Упакуйте товар, який підлягає поверненню або обміну, в оригінальне упакування та захистіть його від пошкодження під час транспортування.
-
Відправте товар на адресу, вказану нашим співробітником, за свій рахунок, якщо причина повернення не пов'язана з дефектом товару або помилкою магазину.
-
Після отримання та перевірки товару, ми здійснимо обмін або повернення коштів відповідно до Ваших побажань та чинного законодавства.
-
УВАГА: У разі, якщо товар було пошкоджено під час транспортування, зверніться до нас негайно, а також забезпечте фотографії пошкоджень. Ми зробимо все можливе, щоб вирішити проблему та забезпечити Ваше задоволення від покупки.
Якщо у Вас виникнуть питання або сумніви щодо процесу обміну та повернення, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки. Ми завжди раді допомогти та надати консультації щодо наших товарів та послуг.